اهدای خون در قاب تلویزیون پایتخت
حضور مدیرکل انتقال خون استان تهران در تهران بیست

اهدای خون در قاب تلویزیون پایتخت

حضور مدیرکل انتقال خون استان تهران در تهران بیست

مدیرکل انتقال خون استان تهران با حضور در برنامه تهران بیست شبکه ۵ سیما به سوالات مردم پیرامون اهدای خون پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، در شامگاه دوشنبه سیزدهم اسفند ۱۳۹۷، دکتر سید مرتضی طباطبایی؛ مدیرکل انتقال خون استان تهران با حضور در استودیوی برنامه تهران بیست، پاسخگوی سوالات مخاطبان شبکه ۵ سیما پیرامون بایدها و نبایدهای مرتبط با اهدای خون بود.

وی با تشکر از همراهی مستمر اهداکنندگان خون اظهار کرد: از مردم عزیز می خواهیم در کنار همه دغدغه های زندگی خود، یک زمان ویژه در هر فاصله زمانی سه ماه به اهدای خون اختصاص دهند تا همکاران ما در مجموعه خدمت رسان انتقال خون بتوانند با سرعت و دقت به یاری بیماران نیازمند به خون در مراکز بیمارستانی پایتخت بشتابند.

دکتر سید مرتضی طباطبایی همچنین در این گفتگوی تلویزیونی با اشاره به سهم پایین بانوان ایرانی در مقوله انسانی اهدای خون گفت: باید با فرهنگ سازی و رفع برخی باورهای غلط به مسئله حضور بانوان ایرانی در پیوستن به فرهنگ اهدای خون، نگاه ویژه داشته باشیم و امیدواریم که در آینده سهم ۵ درصدی بانوان از جمع کل اهداکنندگان خون به رشد بیشتر و در خور شان بانوان شریف ایران برسد.

بنابراین گزارش، محمد دلاوری مجری برنامه تهران بیست با طرح سوالات ارسالی مخاطبان این برنامه و دریافت پاسخ مرتبط از مدیرکل انتقال خون استان تهران به افزایش آگاهی مردم نسبت به مقوله اهدای خون کمک کرد. 
 
 
 
امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0