در دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران با مدیرکل انتقال خون استان تهران عنوان شد:
نقش محوری بانوان ایرانی در مشاركت های خیرخواهانه

مدیرحوزه های علمیه خواهران استان تهران با تاکید بر نقش محوری بانوان ایرانی در مشارکت های خیرخواهانه، اظهار امیدواری کرد که سهم بانوان در اهدای خون افزایش پیدا کند.

 

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، حجت‌الاسلام محمدحسین کبیریان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران در دیدار با دکتر محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران بر نقش محوری و اثرگذار بانوان در مشارکت های خیرخواهانه تاکید کرد.

 

در این دیدار صمیمانه که به بهانه تلاشهای گسترده سازمان انتقال خون در افزایش سهم بانوان در اهدای خون برگزار شد، طرفین بر اجرای یک تفاهم نامه مشترک برای بهره گیری از ظرفیت های قابل توجه ۷۴ مدرسه حوزه های علمیه خواهران استان تهران با ۸ هزار بانوی طلبه تاکید کردند.

 

مدیرکل انتقال خون استان تهران با تقدیر از حس نوعدوستی حوزه های علمیه خواهران استان تهران، اضافه کردند: بانوی مسلمان ایرانی با الگو قراردادن حضرت زهرا(س)، همیشه منشا آثار پر برکت برای کشور ما بوده و امیدواریم در فرهنگ اهدای خون نیز شاهد رشد بیشتر در مشارکت این بخش مهرورز و مسئولیت پذیر جامعه باشیم.

 

بنابراین گزارش، قرار است در آینده ای نزدیک از ظرفیت دختران دانشجو طی تفاهم نامه با دانشگاههای استان تهران برای حضور و مشارکت در فرهنگ اهدای خون استفاده گردد.

 

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0